Από την Αυγή, ημερομηνία δημοσίευσης: 06/06/2010. Τώρα για τον ΟΣΕ σιγά τα ασημικά αλλά το άρθρο έχει πλάκα.
Είδαν οι Ισραηλινοί καράβι με ελληνική σημαία, σου λέει κάτι ύποπτο συμβαίνει εδώ.
Διότι, ως γνωστόν, τα κανονικά ελληνικά καράβια έχουνε σημαία Παναμά.
Ορθώς επενέβησαν. Αν κάθε καράβι βάζει μια σημαία κράτους και τριγυρνάει στα διεθνή χωρικά ύδατα, ο πλανήτης θα γίνει ζούγκλα.
Ειδικά όταν μεταφέρει πράγματα επικίνδυνα για την ασφάλεια του Ισραήλ, όπως φάρμακα, τσιμέντο και αναπηρικά αμαξίδια.
Το τσιμέντο χρησιμεύει για την κατασκευή πυραύλων. Καλουπώνουνε πρώτα τη βόμβα, ρίχνουνε το μπετό και μόλις πήξει την ξεκαλουπώνουνε. Μετά τη σοβαντίζουνε και της περνάνε μπριζοδιακοπτικά.
Για τα αμαξίδια δεν το συζητάμε. Αν τους δέσεις τέσσερα άλογα μπροστά και τους βάλεις δύο τοξότες και τίποτα δρεπάνια στον άξονα, μπορείς να σπείρεις τον τρόμο.Οι Βαβυλώνιοι κατέλαβαν όλη την Ασία έτσι.
Ευτυχώς μπήκε ο ΟΗΕ στη μέση και γλυτώσαμε τα χειρότερα. Μακελειό θα είχε γίνει.Συνεδρίασε εκτάκτως και το Συμβούλιο Ασφαλείας δύο μέρες μετά. Στην ημερήσια διάταξη ήταν οι καθυστερήσεις στα κοινόχρηστα, οι ώρες πρόσβασης στην ταράτσα και η ελαφρά αποδοκιμασία του ατυχούς γεγονότος. Στο ψήφισμα καλείται με αυστηρό τόνο το Ισραήλ να διερευνήσει πλήρως την υπόθεση, ενώ προειδοποιείται ότι σε περίπτωση που τα ξανακάνει κινδυνεύει με σαρκαστικά σχόλια εις βάρος του.
Ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων.
Με τα λεφτά που θα εισπράξει το Δημόσιο, θα πληρώσει τους συμβούλους αποκρατικοποιήσεων τους οποίους προσλαμβάνει για τον σκοπό αυτό.
Την ευθύνη για τις αποκρατικοποιήσεις αναλαμβάνει η Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου, η οποία διεκπεραίωσε επιτυχώς την υπόθεση με τα ακίνητα της μονής Βατοπεδίου.
Πολύ ενδιαφέρον έχει το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ.
Εν πρώτοις καταργούνται όλα τα ζημιογόνα δρομολόγια, τα οποία μας κληροδότησε ο Χαρίλαος Τρικούπης. Τα κερδοφόρα περνάνε σε ιδιώτες, εκτός από τις καθυστερήσεις που θα παραμείνουν υπό δημόσιο έλεγχο.
Οι επεκτάσεις του σιδηροδρομικού δικτύου θα γίνουν με Κινέζους σκλάβους και καταναγκαστική εργασία καταδίκων. Όπως σε όλες τις χώρες με μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης άλλωστε.
Όπως και με τα αεροπλάνα, θα έχουμε τη χαρά να ταξιδεύουμε Θεσσαλονίκη με μισθωμένα τραίνα από το Αζερμπαϊτζάν, πλήρωμα Κροάτες και σακούλες για εμετό από τη Λευκορωσία. Αυτές που γράφουν ΚCEPACTE ENTOC.
Επίσης ιδιωτικοποιούνται οι σταθμοί. Στο εξής θα ονομάζονται Έβερεστ - Λιανοκλάδι, Βόνταφον - Παλαιοφάρσαλος και Άμστελ - Ετσισασαρέσι.
Η Μακ Σαρακοστή υπερταχεία, για Καραμολέγκος, αναχωρεί σε τρία λεπτά από τη γραμμή Μπάρμπι - Ραπουνζέλ.
Η γέφυρα Γοργοποτάμου θα μετονομαστεί σε γέφυρα Γερμανός.Για ιστορικούς λόγους προτιμήθηκε από το γέφυρα Παριζάκι Υφαντής.
Όπως ακούσαμε στα βραχέα, πραγματοποιήθηκε το 6ο (20ό) Συνέδριο του ΣΥΝ.Οι σύνεδροι είχαν κληθεί σε ημερήσια εκδρομή του Φιλοπρόοδου Ομίλου Υμηττού στο Φάληρο και μετακινήθηκαν με καΐκια από την Κούλουρη, ή ακολουθώντας την κοίτη του Ιλισσού. Η γραμμή ήρθε με δυο μέρες καθυστέρηση γιατί είχε κλειδωθεί κατά λάθος ο ασυρματιστής στην ντουλάπα.
No comments yet